Standard

Maakt uitspraakbeheersing het verschil voor anderstaligen in het hoger onderwijs? Een experimenteel onderzoek naar de relatie tussen niet-moedertalige uitspraak en taalattitudes in het Vlaamse hoger onderwijs. / Rosseel, Laura; Blomme, Ines; Steemans, Sabine; Verguts, Catherine; Vlasselaers, Ann.

2022.

Research output: Unpublished contribution to conferenceUnpublished abstract

Harvard

APA

Vancouver

Author

BibTeX

@conference{3f2cf88791e54c07ace4183c7650b130,
title = "Maakt uitspraakbeheersing het verschil voor anderstaligen in het hoger onderwijs? Een experimenteel onderzoek naar de relatie tussen niet-moedertalige uitspraak en taalattitudes in het Vlaamse hoger onderwijs",
keywords = "language attitudes, applied linguistics, language for academic purposes, second languag acquisition, social meaning of language variation, Dutch linguistics",
author = "Laura Rosseel and Ines Blomme and Sabine Steemans and Catherine Verguts and Ann Vlasselaers",
year = "2022",
language = "Dutch",

}

RIS

TY - CONF

T1 - Maakt uitspraakbeheersing het verschil voor anderstaligen in het hoger onderwijs? Een experimenteel onderzoek naar de relatie tussen niet-moedertalige uitspraak en taalattitudes in het Vlaamse hoger onderwijs

AU - Rosseel, Laura

AU - Blomme, Ines

AU - Steemans, Sabine

AU - Verguts, Catherine

AU - Vlasselaers, Ann

PY - 2022

Y1 - 2022

KW - language attitudes

KW - applied linguistics

KW - language for academic purposes

KW - second languag acquisition

KW - social meaning of language variation

KW - Dutch linguistics

M3 - Unpublished abstract

ER -

ID: 52778995