1 - 10 out of 19Page size: 10
Sort by: Title
  1. An empirical analysis of willingness-to-pay for digital news in the Flemish market.

    Author: Paladini, L., 1 Sep 2016

    Supervisor: Ballon, P. (Promotor) & Braet, O. (Jury)

    Student thesis: Master's Thesis

  2. De bereidheid van papieren krantenlezers om te betalen voor online nieuws content

    Author: Van Doren, A., Bleyen, V., Ballon, P. & Braet, O., Aug 2014

    Supervisor: Bleyen, V. (Promotor), Ballon, P. (Co-promotor) & Braet, O. (Jury)

    Student thesis: Master's Thesis

  3. De bereidheid van papieren krantenlezers om te betalen voor online nieuws content

    Author: Van Doren, A., Bleyen, V., Ballon, P. & Braet, O., Aug 2014

    Supervisor: Bleyen, V. (Promotor) & Ballon, P. (Co-promotor)

    Student thesis: Master's Thesis

  4. Een kwalitatief onderzoek naar de rol van online videoplatforms zoals VTM GO in het Vlaamse televisielandschap

    Author: Rodriguez Iglesias, D. M. & Van den Broeck, W., 8 Jun 2020

    Supervisor: Van den Broeck, W. (Promotor) & Braet, O. (Jury)

    Student thesis: Master's Thesis

  5. Het belang van sociale media bij crowdsourcing als productinnovatie strategie.

    Author: van De Keere, G. E. G. & Claeys, L., Sep 2019

    Supervisor: Claeys, L. (Promotor) & Braet, O. (Jury)

    Student thesis: Master's Thesis

  6. Mergers and Acquisitions and their impact on content diversity in the Media Industry

    Author: Kaferinova, O. & Ranaivoson, H. R., May 2018

    Supervisor: Ranaivoson, H. R. (Promotor) & Braet, O. (Jury)

    Student thesis: Master's Thesis

Previous 1 2 Next

ID: 198825