1. 2019
  2. The potential benefits and conditions of student-teacher partnerships: A systematic review

    Strijbos, J. R., Engels, N. & Halimi, M., Aug 2019, (Accepted/In press).

    Research output: Unpublished contribution to conferenceUnpublished paperResearch

  3. Burgerschapscultuur op school door participatie van leerlingen aan collaboratief praktijkonderzoek

    Strijbos, J. R., Engels, N. & Halimi, M., 2019.

    Research output: Unpublished contribution to conferencePosterResearch

  4. 2016
  5. De tool Bachelortoets. Digitale ondersteuning voor kwaliteitsvolle eindtoetsen in het Vlaamse bacheloronderwijs.

    Strijbos, J. R. & Devillé, A., 2016, EXAMENS, Tijdschrift voor de toetspraktijk, 1, p. 19-24.

    Research output: Contribution to specialist/vulgarizing publicationArticleSpecialist

  6. 2015
  7. Criteria and standards of generic competences at bachelor degree level: a review study

    Strijbos, J., Engels, N. & Struyven, K., 2015, In : Educational Research Review. 14, p. 18-32

    Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

  8. Criteria and standards of generic competences at bachelor degree level: a review study.

    Strijbos, J. R., Engels, N. & Struyven, K., 2015, In : Educational Research Review. 14, p. 18-32 14 p.

    Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

  9. 2013
  10. Een kwaliteitsborgingssysteem van toetsing. Van beleid naar praktijk.

    Strijbos, J. R., 2013, EXAMENS, Tijdschrift voor de toetspraktijk, 3, p. 22-26 5 p.

    Research output: Contribution to specialist/vulgarizing publicationArticleSpecialist

  11. 2012
  12. Een moderne kijk op e-portfolioconcepten. Onderwijsinnovatie.

    De Mazière, P., Deketelaere, A., Debrabandere, S., De Schreye, R. & Strijbos, J. R., 2012, OnderwijsInnovatie, 3, p. 32-35 4 p.

    Research output: Contribution to specialist/vulgarizing publicationArticleSpecialist

  13. 2010
  14. Leercompetenties verwerven via een portfolio in de opleiding Bachelor in de Vroedkunde. 

    Strijbos, J. R., De Boelpaep, K., De Craene, K. & Van den Bergh, G., 2010, Begeleid Zelfstandig Leren, 27, p. 17-38 11 p.

    Research output: Contribution to specialist/vulgarizing publicationArticleSpecialist

  15. 2007
  16. Portfolio Assignments in Teacher Education: A Tool For Self-regulating the Learning Process?

    Strijbos, J. R., Meeus, W. & Libotton, A., 2007, In : International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning. 1, 2, p. 1-17 17 p.

    Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

  17. 2006
  18. Openheid voor diversiteit in de lerarenopleiding: hoe verscheidenheid een rijkdom kan worden. VELON Tijdschrift voor lerarenopleiders.

    Strijbos, J. R., Rector, R. & Celep, H., 2006, VELON Tijdschrift voor lerarenopleiders, 27, 4, p. 32-39 7 p.

    Research output: Contribution to specialist/vulgarizing publicationArticleSpecialist

Previous 1 2 Next

ID: 11778471