1 - 10 out of 30Page size: 10
Sort by: Title
  1. Chunkingprocessen in Sequentieleren.

    Author: Stronk, J. (., Deroost, N. & Staels, E., 2014

    Supervisor: Deroost, N. (Promotor) & Staels, E. (Jury)

    Student thesis: Master's Thesis

  2. Contextuele diversiteit vs. woordfrequentie bij kinderen

    Author: Callebaut, J., Van Den Broeck, W. & Staels, E., 2013

    Supervisor: Van Den Broeck, W. (Promotor) & Staels, E. (Advisor)

    Student thesis: Master's Thesis

  3. De invloed van de visuele aandachtsspanne op de leesontwikkeling van kinderen met dyslexie.

    Author: Van der Hasselt, K., Van Den Broeck, W. & Staels, E., 2016

    Supervisor: Van Den Broeck, W. (Promotor) & Staels, E. (Advisor)

    Student thesis: Master's Thesis

  4. De leesontwikkeling bij jonge kinderen: de rol van de visuele aandachtspanne.

    Author: Lebegge, D., Van Den Broeck, W. & Staels, E., 2016

    Supervisor: Van Den Broeck, W. (Promotor) & Staels, E. (Advisor)

    Student thesis: Master's Thesis

  5. De relatie tussen keuzevrijheid en intrinsieke motivatie in het basisonderwijs

    Author: Abbeel, S., Vermeulen, B., Staels, E. & Van Den Broeck, W., 2016

    Supervisor: Van Den Broeck, W. (Promotor) & Staels, E. (Jury)

    Student thesis: Master's Thesis

Previous 1 2 3 Next

ID: 122009