1. 2020
  2. 2019
  3. Inclusive practices in primary and secondary schools: from noticing to adaptive teaching

    Gheyssens, E., Consuegra, E., Engels, N. & Struyven, K., Aug 2019.

    Research output: Unpublished contribution to conferenceUnpublished paper

  4. 2018
  5. Differentiated instruction in primary and secondary schools: from noticing to adapting teaching

    Gheyssens, E. & Struyven, K., 2018.

    Research output: Unpublished contribution to conferenceUnpublished paper

  6. 2017
  7. Video-based assessment of teachers’ professional vision of inclusive classrooms: ICT demonstration of the e-PIC tool

    Gheyssens, E., Roose, I., Keppens, K., Struyven, K., Ruben, V. & Van Avermaet, P., 2017, p. 180-181.

    Research output: Unpublished contribution to conferenceOther

  8. 2016
  9. Mythes over binnenklasdifferentiatie: naar een ‘leer-kracht’ig model

    Struyven, K., Coubergs, C., Gheyssens, E., Engels, N. & Smets, W., Mar 2016, Hermes (Riemst), 20, 59, p. 2-16 15 p.

    Research output: Contribution to specialist/vulgarizing publicationArticleSpecialist

  10. Beliefs and approaches of differentiated instruction from the perspective of the primary and secondary schools

    Gheyssens, E., Struyven, K., Coubergs, C. & Engels, N., 2016, Beliefs and approaches of differentiated instruction from the perspective of the primary and secondary schools.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference paper

  11. Binnenklasdifferentiatie en het M-decreet: Ieders leer-kracht aanspreken.

    Struyven, K., Coubergs, C., Gheyssens, E. & Engels, N., 2016, Syllabus: Dag van de leerzorg secundair onderwijs, eerste ervaringen met het M-decreet – 2 februari 2016. Universiteit Antwerpen, CNO, p. 3-12 10 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

  12. Binnenklasdifferentiatie in taallessen realiseren.

    Struyven, K., Coubergs, C., Gheyssens, E. & Engels, N., 2016, In : Fons – Tijdschrift voor Didactiek Nederlands. 2, maart 2016, p. 8-9

    Research output: Contribution to journalArticle

  13. Binnenklasdifferentiatie realiseren in de lessen Aardrijkskunde.

    Struyven, K., Coubergs, C., Gheyssens, E., Engels, N. & Goemans, A., 2016, Jaarboek 2015 De Aardrijkskunde. : Vereniging Leraars Aardrijkskunde i.s.m. UGent (vakgroep Geografie) en het Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap, departement Onderwijs. V. L. A. (ed.). Gent: Vereniging Leraars Aardrijkskunde, Vol. 2015. p. 11-19 (Jaarboek 2015 De Aardrijkskunde.; vol. 2015).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Previous 1 2 Next

ID: 198697