1. 2006
  2. Het opzetten van historisch onderzoek: een stappenplan voor het eerste jaar bachelor

    Colpaert, S. & Goegebeur, W., 2006, Clio gaat vreemd, een leerlijn voor de ontwikkeling van 'historisch onderzoekend handelen' in het secundair onderwijs, met vakoverschrijdende aanzetten. Goegebeur, W. & Looy, L. V. (eds.). Brussel: VUBPRESS, p. 249-272 24 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterResearch

  3. Het verhaal voorbij

    Van Looy, H. & Goegebeur, W., 2006, Clio gaat vreemd, een leerlijn voor de ontwikkeling van ‘historisch onderzoekend handelen’ in het secundair onderwijs, met vakoverschrijdende aanzetten. Goegebeur, W. & Van Looy, L. (eds.). Brussel: VUBPRESS, p. 273-278

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterResearch

  4. Opdrachten, vaardigheden en werkvormen voor een leerlijn ‘historisch onderzoekend handelen’ in het secundair onderwijs

    Goegebeur, W. & Van Looy, H., 2006, Clio gaat vreemd, een leerlijn voor de ontwikkeling van ‘historisch onderzoekend handelen’ in het secundair onderwijs, met vakoverschrijdende aanzetten. Brussel: VUBPRESS, p. 33-54 (Onderwijs en samenleving; vol. 9).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterResearch

  5. 2005
  6. 2004
  7. Begeleid zelfstandig geschiedenis leren

    Goegebeur, W. & Vernaillen, L., 2004, Studiewijzers.. Petegem, P. V. (ed.). Wolters-Plantyn, p. 53-80 28 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterResearchpeer-review

  8. De lio en de leraar als onderzoeker: de utopie voorbij?

    Goegebeur, W. & Van Looy, H., 2004, In : VELON. 25, 3, p. 45-54 10 p.

    Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

  9. Historische kennis, historische onderzoeksvaardigheden en casustoetsing

    Goegebeur, W., Vernaillen, L., Declerck, J-F., Dalhuizen, L., Storck, E. & Van Looy, H., 2004, In : Hermes.Tijdschrift voor geschiedenis. 33, p. 20-25 6 p.

    Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

  10. Mentoren tussen school en opleidingsinstituut: facetten van een spanningsveld

    Van Looy, H. & Goegebeur, W., 2004, In : Persoon en Gemeenschap. 57, 1, p. 3-22 20 p.

    Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

  11. Naar een bijgestuurd begeleidingsconcept voor de lerarenopleiding: werk-, transfer- en leerbegeleiding

    Goegebeur, W. & Van Looy, H., 2004, In : Persoon en Gemeenschap. 57, 3, p. 3-23 21 p.

    Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

  12. Studiewijzers: visie, ontwerp en praktijk

    Goegebeur, W., Van Petegem, P., Di Perna, J., Donche, V., Van Looy, H. & Vernaillen, L., 2004, Wolters-Plantyn. 146 p.

    Research output: Book/ReportBookResearch

Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...10 Next

ID: 23871